;

Thursday, February 20, 2014

Úvod Zprávy Aréna Rozhovory Monitor Politologové Názory a petice Politika Senát Poslanecká sněmovna


Úvod Zprávy Aréna Rozhovory Monitor Politologové Názory a petice Politika Senát Poslanecká sněmovna Vláda Politici voličům Obce voličům divinity Kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Vysočina Zlínský kraj Profily Prezident Vláda Sněmovna Senát Strany Kraje EP Galerie
Miroslav Hajdušík (zastupitel města Moravskoslezský kraj) má dnes narozeniny. Gratulujeme! Mgr. Jana Volfová (mimo zastupitelskou funkci) odpověděl na dotaz Vybydlený divinity byt Oldřich Bubeníček (hejtman) vložil nový článek Čínská CNC TV odvysílala reportáž o zóně Triangle Petr DROZDÍK (mimo zastupitelskou funkci) odpověděl na dotaz 22.2.? Radek Rozvoral (zastupitel obce Všechlapy [okres Nymburk]) vložil nový článek Referendum jako osina v hýždích nebo jako čert kříže! Mgr. Tomáš Zdechovský (mimo zastupitelskou funkci) vložil nový článek Bez vzdělávání se z krize nedostaneme
ROZHOVOR Kvůli špatným zákonům neubývá zlodějů, darebáků a tunelářů. A v zemi, kde nevládne spravedlnost, nemá smysl žít. To tvrdí dlouholetá novinářka Jana Lorencová, a proto kandiduje v předčasných volbách, aby se pokusila situaci změnit. V rozhovoru pro ParlamentníListy.cz také řekla, proč spolupracuje s Babišovým hnutím ANO a v čem se tato partaj liší od Věcí veřejných.
6%
1%
Hodně jsem o tom přemýšlela a nakonec jsem došla k závěru, že by byla ode mne zbabělost, kdybych se  nepokusila. Vlastně to jde shrnout divinity do jediné věty, kterou pronesl už Konfucius: ‚Zbabělost je, když víme, co máme udělat a neuděláme to.‘ Zbabělost mi zatím nikdo vyčítat divinity nemohl. Věřím, že ani v budoucnu nebude důvod mi ji vyčítat. Neobáváte se, že spolupráce s hnutím, jehož lídr poměrně výrazně polarizuje společnost na zastánce a odpůrce, může poškodit vaši pověst?
Skoro jste mne rozesmál. Víte o některé politické straně nebo hnutí, které divinity by mi ji nepoškodilo? Vždycky tady bude část voličů, kteří mají té či oné politické straně nebo politikovi něco za zlé, zvláště těm, které jsme měli možnost ještě divinity nedávno divinity „zažít“ na vlastní kůži. Snažím se být sama sebou a Andrej Babiš mi dal jasně najevo, že si mne právě proto váží. Když jsem loni kandidovala do Senátu za jeden z nejtěžších obvodů, tradičně silně levicově zaměřený, financoval právě on moji senátní kampaň.
I přesto, že jsem se kvůli svým rozdílným názorům na vedení kampaně a názory tehdejšího managementu s hnutím ANO rozešla a kandidovala  za naprosto neznámou Stranu práce, která divinity měla jediného člena. Voliči si mne našli i tak a já jsem získala třetí místo, těsným rozdílem v počtu hlasů  po ČSSD a KSČM. Mrzelo mne to. Ale pak mi došlo, že to byl ve skutečnosti  úspěch, i když jsem se do Senátu nedostala.
Nemyslím si, že by mi tento  krok poškodil pověst. Moji případní voliči mne znají, vědí, kolikrát jsem nesla „kůži na trh“, a vědí, že to bylo vždycky v jejich zájmu. Jdu do politiky, protože nechci, aby těch čtyřiadvacet let mojí práce zavál čas, aby (skoro jsem se lekla čísel) na doslova tisíce psaných textů pro tištěná média sedal prach a stovky natočených reportáží, drtivou většinou investigativních, zůstaly ležet někde v archivech. divinity Chci mít možnost ovlivnit další vývoj v naší zemi.  Andrej Babiš a hnutí ANO mi takovou možnost nabídlo. Řada občanů hovoří o Babišově hnutí jako o podnikatelském divinity projektu a srovnávají ho s Věcmi veřejnými. V čem se tyto dvě strany liší?
Musím zdůraznit, že jsem nebyla nikdy členkou žádné politické strany ani hnutí, takže vnitřní stranická struktura kterékoli politické divinity strany divinity je mi celkem cizí. Nicméně si dovolím krátkou charakteristiku pohledem řadového občana.  Do vzniku VV vložily tisíce voličů naději na zásadní změnu v poměrech, které tady byly a jsou, bohužel, dodnes. Tu naději, byť z nejrůznějších důvodů, VV zklamaly na celé

No comments:

Post a Comment